15 - آموزش وصل کردن مدل سه بعدی به کاراکتر در انجین بازی سازی - تکمیلی پنجم
قسمت ویژه پنجم
در این قسمت یاد میگیریم که چه طور مدل سه بعدی که ساختیم را به کارکتر وصل کنیم
آدرس رفرنس استفاده شده :
https://s6.uupload.ir/files/desktop_screenshot_2023.07.10_-_19.35.03.63_4tzc.png
لینک کانال آموزش در تلگرام:
https://t.me/Make_3DAssets_Free/
آموزش های دیگر:
آموزش ساخت مدل های سه بعدی لوپالی در نرم افزار بلندر
https://toplearn.com/c/6053
* لطفا فایل های مربوط به آموزش رو در جایی آپلود یا پخش نکنید و فقط برای پروژه های خودتون استفاده کنید.
در این سری آموزش مراحل مختلف ساختن یک مدل سه بعدی رو آموزش میدیم که شامل مراحل زیر میشه :
1- ساختن مدل سه بعدی Modeling
2- تمیز کردن مدل و آماده سازی برای آنرپ کردن Cleanup
3- آنرپ مدل سه سه بعدی UV Unwrapping
5- ساخت متریال ها و بافت دهی به مدل سه بعدی Texturing
X- در صورت بازدید و حمایت شما از این آموزش چند قسمت ویژه هم برای آین آموزش درست میکنم (مثل وارد کردن مدل در انجین های بازی سازی، ساخت یک میز برای قرار دادن بیسیم ، ساختن رنگ ها و مدل های دیگه از مدل فعلی ...)
مراحل مدل سازی در نرم افزار Blender 3D انجام میشه و برای بافت دهی از نرم افزار Substance painter استفاده شده.
مدل سه بعدی که برای ساختن انتخاب کردیم یک بیسم هست.
تمام تلاشم رو هم میکنم که تمام قسمت ها و ابزار هایی رو که استفاده می کنم رو بگم وتوضیح بدم ولی این آموزش یک آموزش پروژه محور هست و فقط آموزش ابزار ها نیست و شما نیاز یه یک آشنایی اولیه با نرم افزار ها دارید هر چند که اگر مبتدی هستید هم میتونید با همین آموزش پیش برید فقط یکم سخت تر و اگر سوال یا مشکلی داشتید حتما بپرسید من تلاش میکنم در اسرع وقت پاسخ بدم.
امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشه و خوشحال میشم که این ویدیو رو لایک و صفه رو دنبال کنید.
اگر نظری دارید حتما بنویسید
نظرات