بُرشی از یک اجرا در آوازهای ابوعطا و دشتی- گروه موسیقی پژواک
اوایل زمستان 1404 بود و هوا کمی بهتر؛
آواز: ایمان زندی
سنتور: علیرضا طالبی
سازهای کوبه ای: نیوشا عسکری
"اجرای ساز عود گرامی نیز به عهده ی اینجانب بوده ست"
شما می توانید با گروه موسیقی پژواک در تلگرام و اینستاگرام همراه باشید:
@pezhvak24
@_khalvat.24_
وبلاگ: http://pezhvak24.blogfa.com/
نماشا: https://www.namasha.com/Pezhvak24
ساندکلاد: https://Soundcloud.com/pezhvak24
وبلاگ: http://khalvat24.blogfa.com/
یوتیوب: https://www.youtube.com/pezhvak24
نظرات