خوانندگی و رقص نوه فردین در جشن فارغ التحصیلی اش در مدرسه!!......به بابا بزرگش کشیده
اینو همینجوری گذاشتم ....خیلی باحاله
کاملا به بابا بزرگش کشیده .......عینهو خودش
ولی یکم مسخره نیس آیا ؟؟؟؟؟؟
اینو همینجوری گذاشتم ....خیلی باحاله
کاملا به بابا بزرگش کشیده .......عینهو خودش
ولی یکم مسخره نیس آیا ؟؟؟؟؟؟
نظرات (۴)