هعی.... cap

۰ نظر گزارش تخلف
وِسپِر'
وِسپِر'

مخاطب داره ولی مخاطبش تو نما نیست.... چون کامنتا بستست احتمالا وقتی میگفتم مخاطب داره میگفتین کیه و تو نما عه؟؟؟ و خب من همینجا گفتم که نیست... بوسسس

نظرات

در حال حاضر امکان درج نظر برای این ویدیو غیرفعال است.

توضیحات

هعی.... cap

۴۴ لایک
۰ نظر

مخاطب داره ولی مخاطبش تو نما نیست.... چون کامنتا بستست احتمالا وقتی میگفتم مخاطب داره میگفتین کیه و تو نما عه؟؟؟ و خب من همینجا گفتم که نیست... بوسسس