خوبببببببببببب...........آکازا............یه چیزی باید بگم.......| کپشن
خوبببببببببببببببببببببب چه جوری بگم
دایسوکی دایو آکازا
◑﹏◐(〃` 3′〃)
خوبببببببببببببببببببببب چه جوری بگم
دایسوکی دایو آکازا
◑﹏◐(〃` 3′〃)
نظرات (۹۱)