ادیت از Osaragi از انیمه Sakamoto Days
بچه ها خیلی شرمنده که اینقدر دیر به دیر ویدیو میزارم راستش از یه طرف واقعا حوصلم نمیکشه از یه طرف دیگه نت هم امروز نداشتم ولی خریدم بازم از تک تکتون عذر میخوام..
بچه ها خیلی شرمنده که اینقدر دیر به دیر ویدیو میزارم راستش از یه طرف واقعا حوصلم نمیکشه از یه طرف دیگه نت هم امروز نداشتم ولی خریدم بازم از تک تکتون عذر میخوام..
نظرات (۲)