کاورم از آهنگ sugar honey ice tea بیبی مانستر | اولین کاور | کپ

۵ نظر گزارش تخلف
Winter | مین جی هستم
Winter | مین جی هستم

سلامم برفیااا خوبیننن؟؟
تصمیم گرفتم کاور بزارم :))) لطفا تو کامنت بگین صدام خوبه یا بدد
خودم احساس میکنم صدام خیلییی بدهتت

نظرات (۵)

Loading...

توضیحات

کاورم از آهنگ sugar honey ice tea بیبی مانستر | اولین کاور | کپ

۳ لایک
۵ نظر

سلامم برفیااا خوبیننن؟؟
تصمیم گرفتم کاور بزارم :))) لطفا تو کامنت بگین صدام خوبه یا بدد
خودم احساس میکنم صدام خیلییی بدهتت