اولین تریلر انیمه One Piece Remake منتشر شد | اطلاعات بیشتر کپشن همین ویدیو

۰ نظر گزارش تخلف
دیجیتون | Aref | کانال دوم من را برای احتیاط اگه مسدود شدم‌ دنبال کنید لینک بیو

اولین تریلر انیمه One Piece Remake منتشر شد
از اولین تریلر انیمه One Piece Remake توسط ویت استودیو رونمایی شد.
استودیوی ویت پیش از پخش انیمه One Piece Remake در فوریه ۲۰۲۷ (بهمن/اسفند ۱۴۰۵) از اولین تریلر تبلیغاتی این اثر رونمایی کرد. هواداران حاضر در جشنواره بین‌المللی انسی روز گذشته نگاهی گذرا به این پروژه داشتند؛ رویدادی که در آن از پوستر رسمی قسمت اول نیز پرده‌برداری شد.

به نقل از انیمه کرنر، این سریال با همکاری نتفلیکس ساخته شده است و هفت قسمت ابتدایی آن به صورت یکجا در فوریه ۲۰۲۷ (بهمن/اسفند ۱۴۰۵) منتشر خواهد شد. پیش از این، عوامل اصلی این پروژه از جمله ماساشی کویزوکا به عنوان کارگردان معرفی شده بودند. فصل اول این ریمیک حدود ۵۰ چپتر از داستان اصلی مانگا را پوشش می‌دهد و ماجراها را تا زمان ملاقات لوفی با سانجی در رستوران دریایی باراتیه به تصویر می‌کشد.
«انیمه THE ONE PIECE به تهیه‌کنندگی استودیوی ویت، اقتباسی کاملا جدید از مانگای اصلی است که داستان خود را از حماسه ایست بلو آغاز می‌کند. این مجموعه مستقل از سریال انیمیشنی تلویزیونی است که بیش از ۲۵ سال با تمام قوا به مسیر خود ادامه داده است. ریمیک جدید با بهره‌گیری از پتانسیل‌های بیانی فناوری‌های مدرن، روایتی آشنا اما تازه از ماجراجویی‌های لوفی را ارائه می‌دهد. تصاویر نایابی که از برگه‌های طراحی شخصیت‌ها و بورد‌های تصویری (ایمیج‌بوردها) در این ویدیو به نمایش درآمده است، گوشه‌ای از جهان این انیمه را فاش می‌کند.»
رئیس استودیوی ویت و شرکت آی‌جی پروداکشن در مصاحبه قبلی خود با رسانه Real Sound اعلام کرده بودند که آن‌ها می‌دانند تماشای بیش از هزار قسمت برای مخاطبان زیاد است. همچنین مخاطبان جوان‌تر که به انیمه‌های مدرن عادت کرده‌اند، ممکن است به دلیل فرمت آنالوگ ۴:۳، تماشای قسمت‌های ۲۵ سال پیش را دشوار بدانند. از نظر آن‌ها، نسخه ریمیک در کنار مانگا، انیمه اصلی و نسخه لایواکشن وان پیس عمل خواهد کرد تا دایره مخاطبان این اثر را گسترش دهد.

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

اولین تریلر انیمه One Piece Remake منتشر شد | اطلاعات بیشتر کپشن همین ویدیو

۱ لایک
۰ نظر

اولین تریلر انیمه One Piece Remake منتشر شد
از اولین تریلر انیمه One Piece Remake توسط ویت استودیو رونمایی شد.
استودیوی ویت پیش از پخش انیمه One Piece Remake در فوریه ۲۰۲۷ (بهمن/اسفند ۱۴۰۵) از اولین تریلر تبلیغاتی این اثر رونمایی کرد. هواداران حاضر در جشنواره بین‌المللی انسی روز گذشته نگاهی گذرا به این پروژه داشتند؛ رویدادی که در آن از پوستر رسمی قسمت اول نیز پرده‌برداری شد.

به نقل از انیمه کرنر، این سریال با همکاری نتفلیکس ساخته شده است و هفت قسمت ابتدایی آن به صورت یکجا در فوریه ۲۰۲۷ (بهمن/اسفند ۱۴۰۵) منتشر خواهد شد. پیش از این، عوامل اصلی این پروژه از جمله ماساشی کویزوکا به عنوان کارگردان معرفی شده بودند. فصل اول این ریمیک حدود ۵۰ چپتر از داستان اصلی مانگا را پوشش می‌دهد و ماجراها را تا زمان ملاقات لوفی با سانجی در رستوران دریایی باراتیه به تصویر می‌کشد.
«انیمه THE ONE PIECE به تهیه‌کنندگی استودیوی ویت، اقتباسی کاملا جدید از مانگای اصلی است که داستان خود را از حماسه ایست بلو آغاز می‌کند. این مجموعه مستقل از سریال انیمیشنی تلویزیونی است که بیش از ۲۵ سال با تمام قوا به مسیر خود ادامه داده است. ریمیک جدید با بهره‌گیری از پتانسیل‌های بیانی فناوری‌های مدرن، روایتی آشنا اما تازه از ماجراجویی‌های لوفی را ارائه می‌دهد. تصاویر نایابی که از برگه‌های طراحی شخصیت‌ها و بورد‌های تصویری (ایمیج‌بوردها) در این ویدیو به نمایش درآمده است، گوشه‌ای از جهان این انیمه را فاش می‌کند.»
رئیس استودیوی ویت و شرکت آی‌جی پروداکشن در مصاحبه قبلی خود با رسانه Real Sound اعلام کرده بودند که آن‌ها می‌دانند تماشای بیش از هزار قسمت برای مخاطبان زیاد است. همچنین مخاطبان جوان‌تر که به انیمه‌های مدرن عادت کرده‌اند، ممکن است به دلیل فرمت آنالوگ ۴:۳، تماشای قسمت‌های ۲۵ سال پیش را دشوار بدانند. از نظر آن‌ها، نسخه ریمیک در کنار مانگا، انیمه اصلی و نسخه لایواکشن وان پیس عمل خواهد کرد تا دایره مخاطبان این اثر را گسترش دهد.