مینویسم ...
زیبایی ، اما کجا دنبالت بگردم ک واقعی باشی
توی خیالی که هنگام شب کابوس میشه؟
یا کابوسی که هر بار تکرار ؟
به رنگ های بی رنگ بخندم؟
یا پرنده های قفس ؟
به مرگم قسم اگر ماندم
باز هم به دنبال زیبایی میگردم
چه یک خیال و وهم باشد
چه یک عمر زجر
نظرات