یه جور دیگه بپرسم کی میخواد توی نما بمونم؟ اگه روت نشد ناشناس هم هست:)

AlIrEzA(off-and bye to namasha---------forever)
AlIrEzA(off-and bye to namasha---------forever)

نظرات (۱۹۱)

Loading...

توضیحات

یه جور دیگه بپرسم کی میخواد توی نما بمونم؟ اگه روت نشد ناشناس هم هست:)

۱۹ لایک
۱۹۱ نظر