طارمی: اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم
طارمی: اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم | کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد. تمام تلاشمان را میکنیم به هدفمان برسیم | آی اسپرت را دنبال کنید.
نظرات