طارمی: اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم

۰ نظر گزارش تخلف
آی اسپرت
آی اسپرت

طارمی: اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم | کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم | آی اسپرت را دنبال کنید.

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

طارمی: اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم

۰ لایک
۰ نظر

طارمی: اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم | کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم | آی اسپرت را دنبال کنید.

ورزشی