در حال بارگذاری ویدیو ...

همجنس بازی ( لواط ) - قسمت 5 (مجازاتش )

۰ نظر
گزارش تخلف
متینا
متینا

✔ حــــــــــــــــد لــــــــــــواط :
چون حرمت و فساد لواط بیشتر از زنا است حدش شدیدتر است و آن کشتن مى‌باشد، هرگاه لواطکننده و دهنده هر دو عاقل و بالغ باشند هر دو را باید کشت و فاعل را بوسیلۀ شمشیر یا سنگسار کردن یا زنده به آتش سوزانیدن یا از بالاى بلندى مانند کوه پرتاب کردن با دست و پاى بسته شده، بایستى کشت و انتخاب نوع قتل به نظر حاکم جامع الشرائط است.
و از حضرت امیر المؤمنین (ع) مرویست که:
پس از کشتن بدنش را به آتش بسوزانید و این گناه بزرگ مانند زنا به یکى از دو چیز ثابت مى‌شود: یکى اقرار است به اینکه فاعل یا مفعول یا هر دو به این گناه خود چهار مرتبه اقرار کند و اگر کمتر از چهار مرتبه اقرار کند حد بر او جارى نمى‌شود و تنها تعزیر (تأدیب) مى‌شود و بعضى از فقهاء فرموده‌اند چهار مرتبه اقرار باید در چهار مجلس واقع شود و شرط است در اقرارکننده بلوغ (پس اگر نابالغ باشد تأدیب باید شود) و کمال عقل و حریت و اختیار (پس اگر به اجبار و اکراه بوده حد ندارد) .
دوم شهادت چهار مرد عادل بالمعاینه است یعنى بگویند به چشم خود دیدیم که فلان با فلان لواط نموده و اگر گواهى‌دهنده‌گان کمتر از چهار نفر باشند گواهى آنها رد مى‌شود و حد جارى نمى‌گردد بلکه حد قذف که بعدا ذکر مى‌شود بر آنها باید جارى شود و اگر شخص لاطى پیش از گواهى شهود توبه کند حد بر او جارى نمى‌شود و هریک از اقرار و گواهى اگر بر دخول در دبر باشد حد آن کشتن است و اگر بر تفخیذ یعنى دخول در الیه و رانها باشد حد آن یک‌صد تازیانه است.


منابع برای دوستانی که میخوان زودتر مطلب رو تموم کنن:
http://nidamat.com/10/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%BA%DB%8C%D8%A8/
http://gonahankabireh.persianblog.ir/page/63

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

همجنس بازی ( لواط ) - قسمت 5 (مجازاتش )

۸ لایک
۰ نظر

✔ حــــــــــــــــد لــــــــــــواط :
چون حرمت و فساد لواط بیشتر از زنا است حدش شدیدتر است و آن کشتن مى‌باشد، هرگاه لواطکننده و دهنده هر دو عاقل و بالغ باشند هر دو را باید کشت و فاعل را بوسیلۀ شمشیر یا سنگسار کردن یا زنده به آتش سوزانیدن یا از بالاى بلندى مانند کوه پرتاب کردن با دست و پاى بسته شده، بایستى کشت و انتخاب نوع قتل به نظر حاکم جامع الشرائط است.
و از حضرت امیر المؤمنین (ع) مرویست که:
پس از کشتن بدنش را به آتش بسوزانید و این گناه بزرگ مانند زنا به یکى از دو چیز ثابت مى‌شود: یکى اقرار است به اینکه فاعل یا مفعول یا هر دو به این گناه خود چهار مرتبه اقرار کند و اگر کمتر از چهار مرتبه اقرار کند حد بر او جارى نمى‌شود و تنها تعزیر (تأدیب) مى‌شود و بعضى از فقهاء فرموده‌اند چهار مرتبه اقرار باید در چهار مجلس واقع شود و شرط است در اقرارکننده بلوغ (پس اگر نابالغ باشد تأدیب باید شود) و کمال عقل و حریت و اختیار (پس اگر به اجبار و اکراه بوده حد ندارد) .
دوم شهادت چهار مرد عادل بالمعاینه است یعنى بگویند به چشم خود دیدیم که فلان با فلان لواط نموده و اگر گواهى‌دهنده‌گان کمتر از چهار نفر باشند گواهى آنها رد مى‌شود و حد جارى نمى‌گردد بلکه حد قذف که بعدا ذکر مى‌شود بر آنها باید جارى شود و اگر شخص لاطى پیش از گواهى شهود توبه کند حد بر او جارى نمى‌شود و هریک از اقرار و گواهى اگر بر دخول در دبر باشد حد آن کشتن است و اگر بر تفخیذ یعنى دخول در الیه و رانها باشد حد آن یک‌صد تازیانه است.


منابع برای دوستانی که میخوان زودتر مطلب رو تموم کنن:
http://nidamat.com/10/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%BA%DB%8C%D8%A8/
http://gonahankabireh.persianblog.ir/page/63

مذهبی