سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کانال تایید شده من و بازار
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
طرز تهیه قهوه فرانسه French coffee
قهوه روش های دم کردن متفاوتی داره و کشور های زیادی روش اختصاصی خودشون رو دارن. دله، ترک، اسپرسو، موکاپات، کمکس و همگی از انواع روش های دم کردن و سرو قهوه هست.
قهوه فرانسه چی؟ حتما اونم هم شنیدید؟
طرز تهیه قهوه فرانسه باید براتون آشنا باشه. می دونستید اگه شما توی یک کافه در کشور فرانسه تقاضای این قهوه رو داشته باشید، قطعا مورد تمسخر قرار میگیرین؟ به دلیل این هست که اونجا چیزی به اسم قهوه فرانسه وجود نداره. البته بین ما ایرانیانا این اسم به عنوان یک روش دم کردن قهوه جا افتاده و می شناسن. ما هم با همین اسم توضیحاتی رو بهتون ارائه میدیم.

نواع روش های طرز تهیه قهوه فرانسه
1- طرز تهیه قهوه فرانسه با فرنچ پرس French Press
قطعا معروف ترین روش برای دم کردن قهوه فرانسه استفاده از فرنچ پرس French Press هست .
طراحی فرنچ پرس اجازه می دهه تا پودر قهوه به جای عبور از فیلتر کاغذی، مستقیماً با آب در تماس باشه.
این به روغن‌های ضروری قهوه اجازه می‌ده تا به جای حبش شدن توی فیلتر کاغذی، توی سراسر آب پخش بشن. در نتیجه، بیشتر مواد خوب مانند آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی توی فنجان قهوه شما قرار میگیره.

2- طرز تهیه قهوه فرانسه با دستگاه
یکی دیگه از روشها طرز تهیه قهوه فرانسه با دستگاه هست. این دستگاه دارای فیلتر مخصوص است که با عبور آب جوش از قهوه موجود در مخزن مخصوص آن، قهوه فرانسه را به شما ارائه می کند.

3- طرز تهیه قهوه فرانسه با شیر
همونطور که گفتیم روش های دم کردن قهوه فرانسه متفاوته و طرز تهیه قهوه فرانسه با شیر یکی از روش های معروف هست. در این روش با استفاده از فرنچ پرس یا هر دستگاه فرانسه سازی قهوه رو دم کنید و بعد از اینکه اون رو توی فنجون یا ماگ ریختید شیر داغ رو بهش اضافه می کنید. پس توجه کنید، نیازی نیست توی دستگاه یا فرنچ پرس بجای آب از شیر استفاده کنید. به همین راحتی.
لینک خرید قهوه استارباکس ( مناسب قهوه فرانسه ):
https://manobazar.com/product-tag/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3/

لینک مطلب در فروشگاه من و بازار:
https://manobazar.com/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/
آموزش