سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۷/۰۷/۰۵
وی یادآور شد: در زمانی که الویری به عنوان شهردار انتخاب شد شهرداری تهران ۲۵ هزار نیرو داشت که در حال حاضر به ۶۸ هزار نفر نیروی ثابت و قراردادی رسیده است که تعداد حقوق‌بگیران شهرداری به ۱۵۰ هزار نفر نیز می‌رسد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش یادآور شد:‌تنها حقوق پرسنل شهرداری تهران در یک ماه به صورت میانگین ۶۰۰ میلیارد تومان می‌شود که با مزایا به ۷۰۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.
علیخانی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران بیش از اندازه بزرگ شده است و هزینه‌های زیادی نیز در این خصوص پرداخت می‌کند.
وی بیان داشت: شایعه‌ای ایجاد کرده بودند که مدیریت شهری مخالف مسجد و حسینیه است در صورتی که شهرداری هم به نوبه خودش مانند سایر دستگاه‌ها در مسائل فرهنگی و اجتماعی وظیفه دارد و کمک می‌کند ولی اینکه به یک هیئتی شهرداری زمین بدهد و ساخت آن را نیز بر عهده بگیرد این اقدام درست نیست. با وجود اینکه شهرداری بخشی از پروژه‌های اصلی آن نیمه‌کاره باقی مانده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در یک منطقه به لحاظ ارتباطات شخصی زمین‌هایی داده شده و حتی ساخت آن را نیز شهرداری بر عهده گرفته است.

علیخانی گفت: اگر در هنگام یک پروژه به عنوان مثال پروژه بزرگراه امام علی (ع) مسجد در پروژه قرار گرفته و به جای آن در جایی دیگر مسجدی ساخته‌ایم ایرادی ندارد ولی در بعضی از موارد شهرداری تهران وظیفه‌ای ندارد و باید به وظایف اصلی خود که ساخت مترو و دیگر موارد است بپردازد.
اخبار و سیاست