سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
دستگاه لیبل زن (تخت و گرد)
در دنیای امروز کالاهای زیادی با برند های متنوعی تولید می شوند.شرکت تولید کننده برای معرفی محصولاتش به مصرف کنندگان نیاز به ابزاری تبلیغاتی دارند که مهم ترین و پر کاربردترین ابزار جهت تبلیغات و معرفی ، لیبل است.
لیبل با معرفی شما به عنوان تولید کننده محصول نقش زیادی در شناخته شدن شما و افزایش فروش محصول خواهد داشت.
لیبل زن تبلیغاتی اکثرا برای تبلیغات ، روی بسته بندی محصول چسبانده می شود.لیبل ها می توانند شامل لوگو،ادرس سایت،ادرس شرکت و سایر المان های تبلیغاتی باشد و در اشکالی مختلف مانند مربع،دایره،بیضی و هرنوع قالب دیگری چاپ شوند. بنابراین همه وارد کنندگان و تولید کنندگان با استفاده از دستگاه لیبل زن می توانند لیبل تبلیغاتی مورد نیاز محصولات خود را با طرح دلخواه تولید کنند و روی محصولات بچسبانند.شما با استفاده از لیبل های تبلیغاتی می توانید پس از ارائه دادن خدمتی یا نصب و تعمیر لوازم الکترونیکی یا ... لیبل را روی درب یا.. بچسبانید که به این ترتیب شانس شما در افزایش جذب مشتری یا افزایش تماس ها بیشتر و بیشتر خواهد شد.
لیبل زن مناسب و کارامد باعث معرفی محصول ،افزایش درخواست و فروش و در نهایت افزایش تولید خواهد شد و می تواند سود قابل توجهی را به همراه داشته باشد.
شرکت بازرگانی AG انواع متعددی از دستگاه های لیبل زن را متناسب با فضای کارگاهی و خانه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.
شرکت AG برای ارامش خریداران خدمات پس از فروش و اموزش استفاده از دستگاه هارا فراهم اورده است تا شما عزیزان بدون نگرانی و دغدغه خرید کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین و مشاورین ما تماس بگیرید و دستگاه متناسب با محصولتان را خریداری کنید.
آدرس :تهران - صادقیه - آیت الله کاشانی - مجتمع تجاری اترک - طبقه 4 - واحد 409
WWW.AG777.COM
شماره تماس ها
09196144859
09101864155
09909332893