سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۷/۰۵/۱۱
خلاصه داستان: بتمن به همراه تعدادی از متحدین و مخالفان خود، از شهر گاتهام به ژاپن فئودال رفته است. بتمن برای سال های طولانی در سفر بوده است؛ چرا که ماشین جابه جایی زمان گوریلا گود، هم اکنون بسیاری از بدترین دشمنان بتمن را به ژاپن فئودال برده است. حال شوالیه تاریکی و چند تن از متحدانش با یکدیگر همراه می شوند تا خائنانی که در شکل اربابان فئودالی ظاهر شده اند و بر سرزمین های تقسیم شده حکومت می کنند را نابود کرده و آنها را بیرون کنند. همانطور که سلاح های سنتی در برابر سلاح های مدرن شانسی ندارند و سریع شکست می خورند، بتمن باید از هوش و البته متحدان خودش استفاده کند تا بتواند نظم را به سرزمین ژاپن بازگردانده و به شهر گاتهام بازگردد. متحدنی نظیر خانواده بت و زن گربه که همگی بتمن را در این ماموریت سخت یاری خواهند کرد.


بتمن در حالی توسط ماشین جابه جایی گرود گرفتار شده بود که در حال مبارزه با گوریلا گود بوده است و حال در طی این انتقال با افراد زیادی روبرو خواهد شد. سامورایی های زیادی که برای جوکر کار می کنند، بتمن را تعقیب می کنند و بتمن نیز در حال فرار با زن گربه ای روبرو می شود که از دوسال پیش از همه این ماجراها وارد خط زمانی بتمن شده بود. زن گربه ای (کت وومن) متوجه می شود که تمام جنایتکاران به فرماندهان قئودالی تبدیل شده اند و در این حال تنها کشور ویرانه ای از ژاپن باقی گذاشته اند. به منظور جلوگیری از تغییرات خائنانه، بتمن باید با استفاده از نیروهای خود، بتواند از اتفاقات جلوگیری کند و فئودال را از ننگ حضور چنین جنایتکارانی حفظ کند.

تشکر از سایت دانلود ها برای ترجمه ی خلاصه ی داستان

چنلم:
https://t.me/AnimeParks
کارتون و انیمیشن