سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
شانا _ گروه فیلم: ۱۳ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت، صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ مردادماه) بین دو شرکت نفت فلات قاره ایران و ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (کارفرما) با ۱۴ شرکت ایرانی (پیمانکار) امضا شد. ارزش مجموع این قراردادها بیش از یک میلیارد و ۵۲۷ میلیون یورو اعلام شده است و با اجرای این قراردادها، حدود ۱۸۵ هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور افزوده می‌شود.
مراسم انعقاد مرحله دوم قرارداد طرح های نگهداشت و افزایش تولید (28 مخزن) فی مابین گروه گسترش انرژی و یکی از شرکت های زیرمجموعه این گروه (شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی) به عنوان مجری و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز دوشنبه مورخ 1399/05/27 با حضور وزیر محترم نفت برگزار گردید. طرح مذکور با رقمی بالغ بر 34 میلیون یورو در قالب یک بسته یکپارچه با هدف نگهداشت و افزایش تولید 28 مخزن منتخب شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به پیمانکاری گروه گسترش انرژی پاسارگاد و یکی از شرکت های زیرمجموعه این گروه (شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی)، تعریف شده است.
اخبار و سیاست