خستم از اینکه هرروز برم توی یکی از پستاش و عزمم و جزم کنم و بخوام بهش اعتراف کنم اما بگم تو کامنتا زشته:) از اینکه بخوام تو ناشناس بهش بگم و روم نشه:) از اینکه میدونم حسم یه طرفه س:) از اینکه هیچ وقت یکیو نداشتم که بتونم بگم"ما...":) :')