سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
کسانی‌که در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کرده‌اند به چشم خود دیده‌اند که چگونه مردم عراق در میزبانی از زائران حضرت سیدالشهدا(ع) تلاش می‌کنند و برای خدمت به زائران در تکاپو هستند، عده‌ای با خوراکی که تهیه کرده است و عده‌ای دیگر با شستشو و ماساژ پای زائران، حتی شده با اهدای یک لیوان آب سعی دارند تا خدمتی به زائران اربعین حسنی ارائه کنند.
«تحیة طیبة صادقة نبعثنا لکم یا اهل السخاء و العطاء یا من اوجبتم علینا الشکر بخدمتکم لزائری الامام الحسین و اوقدتم الامل فی قلوب المومنین، فکما تعلمون بأن أعداء الاسلام لایطیقون رؤیة عزة الأمة الاسلامیة و بطلولة شبابها، کما انهم یبذلون الجهود لاثارة الفرقة و الاختلاف فیما بیننا و بین شعوب البلاد اسلامیة. لذا نحن اتباع ائمة الهدی وفّقنا لتعالیمهم و باسم الشباب الیرانی، نقول لکم نحن نحبکم کما نحب انفسنا، و ندعو لکم کافة و لاسیما لأبناء الحشد الشعبی بالتوفیق تحت ظلّ المرجعیة الدینیة. و سنکون یداً واحدة فی محاربة مظاهر الکفر و النفاق فی العالم و تحت رایة الام المهدی المنتظر ان‌شاءالله.»
مذهبی