سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۵/۰۴
موهیتو خیار نوعی نوشیدنی کوبایی است که ابتدا از ترکیب برگ نعنا، آب لیمو، انواع شیرین کننده مثل شکر یا عسل و آب گازدار آماده میشد اما امروزه این نوشیدنی تنها به موهیتو نعنایی خلاصه نمیشه و از انواع میوه ها و طعم دهنده ها مانند هندوانه و توت فرنگی نیز برای تهیه انواع موهیتو با طعم های مختلف استفاده می‌گردد. شما تقریبا می‌توانید موهیتو را با هر میوه ای که دوست دارید تهیه و در روزهای گرم نوش جان نمایید. هیچ چیز مثل یک موهیتو خنک در روزهای گرم تابستان نمی‌تواند حس نشاط و شادابی را برای شما به ارمغان آورد.
مواد لازم برای تهیه موهیتو خیار و نعناع
لیمو ترش 2 عدد
نعنا 10 شاخه
شکر یا عسل به میزان لازم
عرق کاسنی 2 الی 3 قاشق غذا خوری
خیار 1 عدد
سون آپ به میزان لازم
طرز تهیه موهیتو خیار و نعناع
آب لیمو ترش، لیمو ترش، به میزان دلخواه شکر و برگ نعنا را درون لیوان بریزید و با مادلر یا انتهای قاشق چوبی مقداری مواد را بکوبید تا عطر نعنا آغاز شود. خیار را رنده نمایید و آب خیار را با صافی خارج نمایید و درون لیوان بریزید. درون لیوان عرق کاسنی و تکه های یخ بریزید و سپس لیوان را با آب گازدار پر نمایید. برای تزئین روی موهیتو می‌توانید از خیار، لیموترش و برگ نعنا استفاده نمایید.
آموزش