سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
تزریق چربی(https://anylclinic.com/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C/) بدن معمولا برای پستان، صورت و حتی حجم‌دهی به لگن و باسن کاربرد دارد. کاهش یافتن بافت چربی و ایجاد چین و چروک های زیاد به دلیل افزایش سن و سال در نواحی متفاوت صورت مثل خط لبخند، پلک, خط اخم، و اطراف چشم و گونه و شقیقه و حتما با با نظر پزشک تزریق چربی انجام داد.
پر کردن مناطق کوچک و لاغر و فرورفته صورت مانند گونه و زیر چشم ها. برجسته سازی گونه و لب ها، و چانه برجسته و زیبا سازی باسن، بزرگ کردن و بازسازی سینه، جوانسازی دست ها و کاهش ظاهرسازی عروق زیر و انتها پوست، پرکردن جای زخم فرورفته یا اسکار یا و سوختگی های پوستی، جوانسازی ناحیه زیر شکم و تناسلی بانوان و لیفت کردن صورت یا کشیده تر شدن پوست صورت به دلیل پر کردن و حجیم کردن صورت که باعث رفع افتادگی وشلی پوست خواهد شد و بهترین راهکار تزریق چربی است. انتقال چربی معمولا از نواحی نظیر اطراف باسن، شکم و پهلو برداشته خواهد شد و به نواحی مختلفی مانند گیجگاه، اطراف چشم، پیشانی، گونه، لب، خط خنده، چانه و دیگر نقاط مختلف بدن که نیاز به تزریق چربی در آن ها است، انجام خواهد گرفت.