سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کلینیک دکتر نیلفروش زاده در زمینه کاشت مو، با بیش از ۷۰۰۰ عمل پیوند مو، بیش از ۲۰ سال در تهران ، امارات متحده عربی و عمان مجهزترین و با سابقه ترین کلینیک، در خاورمیانه میباشد.
کاشت مو با متد دکتر نیلفروش زاده با خط رویش کاملاً طبیعی و با تراکم بسیار بالا می باشد.
اغلب هنرمندان محبوب، مجریان، فوتبالیست ها و سلبریتی های شناخته شده کشور، در این کلینیک با متد دکتر نیلفروش زاده، کاشت مو انجام داده اند.
سابقه علمی و نوآوریهای جهانی، با بیش از ۱٧۰مقاله ISI وPub مدو روش همراه کاشت مو مانند تریپل تراپی، کاندیشن مدیوم وsvf و چاپ نتایج آن در مجلات معتبر بین المللی و سایتیشن توسط دانشمندان و محققان بین المللی از افتخارات تیم پزشکی کلینیک جردن است.
خط مو استاندارد پروفسور نیلفروش زاده بر اساس متد شخص ایشان با توجه به آناتومی صورت شما طراحی میشود.** دریافت اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک https://www.nilforoushzadeh.clinic/services/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/ ** آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷ ** ۰۲۱۸۸۸۸۶۵۰۱ - ۰۲۱۸۸۷۸۱۰۹۰