سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
ژانر : درام , کمدی
بازیگران : Leonardo DiCaprio,Brad Pitt,Margot Robbie,Emile Hirsch,
روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood 2019) یک فیلم کمدی-درام مهیج به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو و محصول سال ۲۰۱۹ ایالات متحده آمریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو از جمله ستارگان فیلم هستند. روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند کوئنتین تارانتینو پس از فیلم هشت نفرت انگیز است.

ساخت این فیلم، اولین بار در ژوئیه ۲۰۱۷ رسانه ای شد . روزی روزگاری در هالیوود، اولین فیلم تارانتینو است که هاروی واینستین پس از جنجال های فراوان تهیه‌کنندگی آن را برعهده ندارد. به دنبال اتهامات آزار جنسی هاروی واینستین، تارانتینو مجبور به قطع همکاری با کمپانی او شد. سپس در ماه اکتبر 2017 اعلام شد که کمپانی سونی پیکچرز حق ساخت فیلم را خریداری کرده است.

خلاصه داستان
داستان فیلم در سال 1969 جریان دارد و در این دوران با ستاره افول کرده ای به نام ریک با بازی لئوناردو دی کاپریو مواجه هستیم که نه تنها در بازیگری بلکه در زندگی شخصی خود نیز با شکست مواجه شده است. بهترین دوست او به نام کلیف با بازی برد پیت که از لحاظ شخصیتی با خودِ ریک بسیار متفاوت است ، تقریباً تنها انسان ارزشمند باقی مانده در زندگی ریک می باشد.
کلیف جز دوستی با ریک، بدلکار او نیز بحساب می آید و در فیلم های سینمایی همراه اوست. اما پس از اینکه برنامه تلویزیونی ریک کنسل می شود، وضعیت برای ریک و کلیف بد تر می شود تا اینکه ماروین با بازی آل پاچینو از راه می رسد و برای ریک یک برنامه وسترن آمریکایی در تلویزیون دست و پا می کند تا او را از سقوط نجات دهد . این در حالی است که ریک جدیدن با رومن پولانسکی کارگردان معروف هالیوودی و همسرش شارون تیت با بازی مارگوت رابی همسایه شده و...

دانلود فیلم و سریال کره ای با زیرنویس فارسی
http://t.me/koreanmovis

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی
http://t.me/CafeKorean1

دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی
http://t.me/CafeKorean