E... Eren
E... Eren

E... Eren

سرطان گوش گرفتم... ۰۱:۳۰
بانوی من... عاححح ۰۰:۱۱
یوآیمووو ͡° ͜ʖ ͡ – ۰۰:۳۰
من برگشتم... ۰۰:۱۸
۲ سال پیش
دیگه خودتون بفهمین ۰۰:۰۷
قطار شون♡♡♡ ۰۰:۱۴
انتقام مامانی ها ۰۰:۲۲
خیلی باحالهههههه ۰۰:۵۹
سلاممممم ۰۰:۱۷
۳ سال پیش
عیدتون مبارک ۰۰:۱۵
۳ سال پیش
Bye bye کپشن رو بخونید ۰۳:۰۱
دوست دارم ۰۰:۱۱
۳ سال پیش
♡♡ ۰۰:۱۸
۳ سال پیش
عاح ۰۰:۱۶
۳ سال پیش
اوتاکو ها حملهههه ۰۰:۱۹
و مشکل ما اوتاکو ها ۰۰:۰۷
دوبله های خفن ۰۰:۵۹
سمی از شیطان کش ۰۰:۳۳
Nezuko ۰۰:۲۱
۳ سال پیش
Hashira ۰۰:۱۳
۳ سال پیش
مترزک ( سبزک) ۱۲:۰۰
۳ سال پیش
مرغ اوپینگ خوان ۰۰:۴۶
هم تایپیام ۰۰:۳۱
۳ سال پیش
........ ۰۰:۲۱
۳ سال پیش
درک میکنم ۰۰:۱۰
۳ سال پیش
Me....... ۰۰:۱۱
۳ سال پیش
تفاوت را احساس کنید ۰۰:۱۳
حق به توان 2 ۰۰:۵۹
۳ سال پیش
ایده نقاشی ۰۰:۱۶
۳ سال پیش
INFP ۰۰:۲۹
۳ سال پیش
My favorite anime ۰۰:۱۵
۳ سال پیش
Anime eyes >>>>>> ۰۰:۱۱
۳ سال پیش
♡ ۰۰:۱۰
۳ سال پیش
Demon slayer ۰۰:۱۹
۳ سال پیش
گوگولیا ۰۰:۱۵
۳ سال پیش
Don't cry ^_^ ۰۰:۱۶
۳ سال پیش
Cool ۰۰:۱۴
۳ سال پیش
Dobby ♡♡ ۰۰:۱۱
۳ سال پیش
لیوای 1  لیوای 2  لیوای 3 ۰۰:۳۷
........ ۰۰:۲۰
۳ سال پیش
زندگی یک istp ۰۰:۱۴
۳ سال پیش
......... ۰۰:۱۰
۳ سال پیش
من فقط یک ادم عجیبم ۰۰:۲۷
تایپ انیمه ای  enfp ۰۰:۱۴
خودم تازه فهمیدم ۰۰:۱۵
جذاب ۰۰:۲۶
۳ سال پیش