کاور اهنگ اوپینک انیمه ستاره من به زبان اینگلیسی Oshi No KO (لعنتی خیلی محشره)

s

۸۷ ویدیو

Baji-saaaaaaaaannnnn :')))))))

۸ نظر گزارش تخلف
-Miya
-Miya

هقققق باجیییییی سااااااننننن عرررر (〒﹏〒)
من تا باجی سان زنده نشه همینطوری از این ویدیوها میزارممممم ⁦ಥ_ಥ⁩ و همه تونو افسرده میکنم ⁦ಥ‿ಥ⁩

نظرات (۸)

Loading...

توضیحات

Baji-saaaaaaaaannnnn :')))))))

۸ لایک
۸ نظر

هقققق باجیییییی سااااااننننن عرررر (〒﹏〒)
من تا باجی سان زنده نشه همینطوری از این ویدیوها میزارممممم ⁦ಥ_ಥ⁩ و همه تونو افسرده میکنم ⁦ಥ‿ಥ⁩