BABYMONSTER
بیبی مانستر نیازمند به استراحته؟!
بیبی مانستر نیازمند به استراحته ؟!
بعد از رامی آسا توی یکی از کنسرت ها حالش خوب نبوده و سرفه میکرده بعدش هم که چیکیتا بخاطر بیماری روز دوم کنسرت جاکارتا رو شرکت نکرده و فن ها و نتیزن های کره ای میگن وایجی بیش از حد داره به بیبی مانستر سخت گیری میکنه و اونا انقدر وقت شون پره حتی وقتی استراحت هم ندارن و الان بیشتریا خاستار یه بیانیه راجب حال رامی و چیکیتا هستند :)
نظرات (۲۴)