یه کپشن کاربردی برای نوجوونا=))

کپشن های کاربردی

۱۸ ویدیو

سری کپشن های مفید.توصیه دارویی بدون نسخه آکنه

۱۴ نظر گزارش تخلف
✨قهوهخونه لُعبَت✨
✨قهوهخونه لُعبَت✨


‎دارویی ها:
‎بنزیل پروکساید با اسم پن ژل،۵۰میلیگرم روزی یبار شبها که تا صبح بمونه.
‎برای تست حساسیت باید اول روی بازو بزنید یکم و بعد دیدین حساسیت نداد ببرین رو پوست زیر گوش و اگر بازم حساسیت نداد بزنید رو پوستتون.یه لایه ی خیلی نازک کافیه و زیاد زدنش باعث بهبودی سریع نمیشه!!
‎قبل زدن،اون ناحیرو کامل بشورین و خشک کنید و بعد استفاده از اینمحصول و یا سالیسیلیک اسید نباید دیگه اسکراب و لایه بردار استفاده کنید.ماه اول یکم جوشهارو بیشتر میکنه ولی بتدریج بعد شش هفته بهترین نتیجرو میده.

‎آنتی بیوتیکهای موضعی مثل کلیندامایسین و اریترومایسین تا نهایتا دوماهه وبعد استراحت پوستی که مقاومت نده.یک تا دوساعت روق پوست بمونه و بعد پاک بکنید.سه روز درهفته کافیه تا دوماه.
‎سالیسیلیک اسید نیم تا یک درصد ،یک تا دوبار دردروز وتا نیم ساعت بمونه روپوستتون.

AHAکه همون اسید میوه ها هستش
‎روی لکهای بعد آکنه موثره و حتی نقش مرطوب کنندگی هم داره،یک تا دوبار در روز و پنج درصدش برای لکهای متوسط خوبه.اگر لکتون قدیمی و قهوه ای یا تیرست میشه ده درصدشم زد ولی یادتون باشه تا حداکثر یکساعت روی پوست بمونه چون ممکنه بسوزونه و حساسیت بده!
‎توی شوینده ها یا لوسیونهاتون بهتره روغن درخت چای یاچای سبز عصارش باشه چون هم انتی اکسیدانن و هم پی اچ پوستو تنظیم میکنن.روزی دوبار صبح وشب بزنین اگر لوسیونه و تا نیم ساعت بعدش بشورین ولی اگر تو شویندتونه همون موقع میشورین و اوکیه

‎صابون گوگردم داریم تو داروخانه ولی دیگه توصیه نمیشه.
‎علت اینکه من مارک و اسم تجاری نگفتم چون برای هرپوست یه روتین خاص لازمه و ممکنه چیزایی که میگم به پوستتون نخوره و حتی بدترش کنه ولی دونستن همین نکات تو انتخاب درست محصول کمک زیادی میکنه.
‎برای بهتر شدن سد پوستتون از ترمیم کننده های قوی و متوسط میشه استفاده کنید ولی چرب نباشن و کاملا هم جذب پوستتون کنید که نمونه.
‎جوش و آکنه یه فرایند تدریجی بهبودی داره که باید طی کنید وگرنه با زدن هرچی !(ازجمله خمیر دندون برای ابرو داری جلوی کراش!!)به پوستتون فقط پوستتون رو خراب میکنید و جای لک و زخم میذارین بمونه:)
سری پستهای بعدی،جوش های بدنه!:)

نظرات (۱۴)

Loading...

توضیحات

سری کپشن های مفید.توصیه دارویی بدون نسخه آکنه

۳۱ لایک
۱۴ نظر


‎دارویی ها:
‎بنزیل پروکساید با اسم پن ژل،۵۰میلیگرم روزی یبار شبها که تا صبح بمونه.
‎برای تست حساسیت باید اول روی بازو بزنید یکم و بعد دیدین حساسیت نداد ببرین رو پوست زیر گوش و اگر بازم حساسیت نداد بزنید رو پوستتون.یه لایه ی خیلی نازک کافیه و زیاد زدنش باعث بهبودی سریع نمیشه!!
‎قبل زدن،اون ناحیرو کامل بشورین و خشک کنید و بعد استفاده از اینمحصول و یا سالیسیلیک اسید نباید دیگه اسکراب و لایه بردار استفاده کنید.ماه اول یکم جوشهارو بیشتر میکنه ولی بتدریج بعد شش هفته بهترین نتیجرو میده.

‎آنتی بیوتیکهای موضعی مثل کلیندامایسین و اریترومایسین تا نهایتا دوماهه وبعد استراحت پوستی که مقاومت نده.یک تا دوساعت روق پوست بمونه و بعد پاک بکنید.سه روز درهفته کافیه تا دوماه.
‎سالیسیلیک اسید نیم تا یک درصد ،یک تا دوبار دردروز وتا نیم ساعت بمونه روپوستتون.

AHAکه همون اسید میوه ها هستش
‎روی لکهای بعد آکنه موثره و حتی نقش مرطوب کنندگی هم داره،یک تا دوبار در روز و پنج درصدش برای لکهای متوسط خوبه.اگر لکتون قدیمی و قهوه ای یا تیرست میشه ده درصدشم زد ولی یادتون باشه تا حداکثر یکساعت روی پوست بمونه چون ممکنه بسوزونه و حساسیت بده!
‎توی شوینده ها یا لوسیونهاتون بهتره روغن درخت چای یاچای سبز عصارش باشه چون هم انتی اکسیدانن و هم پی اچ پوستو تنظیم میکنن.روزی دوبار صبح وشب بزنین اگر لوسیونه و تا نیم ساعت بعدش بشورین ولی اگر تو شویندتونه همون موقع میشورین و اوکیه

‎صابون گوگردم داریم تو داروخانه ولی دیگه توصیه نمیشه.
‎علت اینکه من مارک و اسم تجاری نگفتم چون برای هرپوست یه روتین خاص لازمه و ممکنه چیزایی که میگم به پوستتون نخوره و حتی بدترش کنه ولی دونستن همین نکات تو انتخاب درست محصول کمک زیادی میکنه.
‎برای بهتر شدن سد پوستتون از ترمیم کننده های قوی و متوسط میشه استفاده کنید ولی چرب نباشن و کاملا هم جذب پوستتون کنید که نمونه.
‎جوش و آکنه یه فرایند تدریجی بهبودی داره که باید طی کنید وگرنه با زدن هرچی !(ازجمله خمیر دندون برای ابرو داری جلوی کراش!!)به پوستتون فقط پوستتون رو خراب میکنید و جای لک و زخم میذارین بمونه:)
سری پستهای بعدی،جوش های بدنه!:)