زندگی
زندگی شاید هر کدوم از ما یه اسمی برای این گذاشته باشیم اسمی که من برای زندگیم انتخاب کردم فرصت فرصتی بین متولد شدن و از این دنیا
رفتن فرصتی که بدونم با خودم چند چندمو میخوام چیکار بکنم واسه خودم واسه بقیه آدما واسه این دنیا یه روزی که داشتم دنبال این معنا
میگشتم با شعر قشنگی از صاحب تبریزی برخورد کردم که نوشته بودم عشق ما را پی کاری به جهان آورده است ادب آن است که مشغول تماشا نشویم.
اگر شما هم شعر یا موضوعی با همین مضمون به ذهنتون رسید ممنون میشم که برامون کامنت بکنید گوینده:عاطفه میرزاخانی
تهیه شده:در رادیو دارلفنون
radio.darolfunun.com
نظرات