زیباترین یادگاری ها برای من❤️✨
✶.•ازخوشیمیمیرم ا عاشقانهایشادودیدنیازسریالهایکرهایتقدیمبهفاطمهزهرایِقشنگم•
خب پاشین پاشین برقصیم یکم :خنده:
این میکس شادترین میکسیه که تا به حال ساختم و تجربه سختی بود واقعاا البته مشکل از خودم بود که خیلی ترکیبی ساختمش :خنده:
تقدیم به فاطمه زهرای عزیز و خوش قلب، مهربون و دوست داشتنی:
حاتم گلگلیخودم…تولدت پیشاپیش مبارک رفیق!
آشنایی باهات برام خیلی اتفاق قشنگی بود…
معاشرت باهات و حرفات همیشه حالمو عوض میکنن و این فکر کنم تنها درمورد من نباشه..تو حال همه اطرافیانت رو خوب میکنی✨
تو برای هممون مثل “نور” ای و باید خیلی قدرتو بدونیم
میخوام اینو بدونی که خیلی دوست دارممممم خیلی زیاااددد !
و کلی اتفاق خوب و قشنگ..کلی روز سبز و حس سبز برات توی سال جدید زندگیت آرزو میکنم!
امیدوارم تقدیمیتو دوست داشته باشی و لبخند روی لبت بیاره^^ ☁️
*یه ماچ آبدار بهت*
(بسی ناراحت و شرمنده ام که الان اپلودش میکنم و اینقدر زود تبریک میگم..ولی به خاطر شرایطی که دارم زودتر تبریک گفتن رو به اینکه با تاخیر بخوام بهت تبریک بگم ترجیح دادم:)
https://www.namasha.com/bahinland
نظرات (۱۷)