BOOKS
عشق هرگز نمی میرد " بلندی های بادگیر"
چقدر عنوانشو دوست دارمم... عشق هرگز نمیمیرد... شاعرانه است خیلییی
خب خب گفتم از خواهر بزرگه اومدم تعریف نکنم خواهر کوچیکه رو هم جانندازم ناراحت نشه یه وقت:
بلندی های بادگیر
امیلی برونته
انتشارات های زیادی چاپش کردن این رو هم مال افقشو بیشتر دوست داشتم
مترجم افق نوشین ابراهیمی
خب خب داستان روایت میشه از یه پسری که میره خونه ای رو میگیره و متوجه صاحبخونه میشه و نقل میکنه داستان هایی رو که برای صاحبخانه یعنی هیت کلیف و عشق نافرجامش افتاده.
داستان بد نبود اینم فضاش تاریک بود و توصیف زیادی درباه خلنگ زار ها کرده بود ولی خب همون توصیفات خیلی خوب بودن و تو حسشون میکردی فقط... زیادی بودن خیلی خیلی آروم پیش میرفت و خب اینم مثل "اما" خییلییی کلاسیک بود.
عتش عشق هیت کلیف به کاترین و ته کتاب قشنگ بود اون مقدار آموزندگی خاص خودش رو داشت و خوب بود...
دیگه... هیچی دیگه آها شخصیت پردازیشم خوشم نیومد برام قابل لمس نبودن مخصوصا هیتکلیف در کل دوستش نداشتم متاسفانه
و جالب اینجاست که اینم ادیتش رو دوست دارممم
نظرات