قابل توجه خشکه مذهبیای عزیز

خاص

۱۸ ویدیو
.A.SH -۱۸ / ۹

ما امام زمون داریم...

.A.SH
.A.SH

نگو نمیشه/نگو من کجا و امام زمان کجا/ نگو که انقدر گناه دارم که روم نمیشه صداش کنم... فقط یه بار امتان کن؛ تو دنج ترین لحظه‌ات، اسمش رو صدا بزن مثل یه ذکر... بعدش ناخودآگاه شروع می‌کنی به درد دل کردن با ایشون... اصلا باور کردنی نیست آرامش بعدش...
حتما امشب صداش کن...

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

ما امام زمون داریم...

۸ لایک
۰ نظر

نگو نمیشه/نگو من کجا و امام زمان کجا/ نگو که انقدر گناه دارم که روم نمیشه صداش کنم... فقط یه بار امتان کن؛ تو دنج ترین لحظه‌ات، اسمش رو صدا بزن مثل یه ذکر... بعدش ناخودآگاه شروع می‌کنی به درد دل کردن با ایشون... اصلا باور کردنی نیست آرامش بعدش...
حتما امشب صداش کن...