نظرتون درباره بازگشتم به نما چیه؟؟؟؟؟ (کپپپپپپپ)(موقتییی)
برگردم یا نه
خیلیا ازم پرسیدن چرا داری از نما میری اون موقع نگفتم/ الان میگم....
سر دعوایی بود که به هیچ کس ربطی نداشت و مثل .... رفتار کردن
ضمنا تعریف کنین این چند وقتی که نبودم چه اتفاقایی افتاده کیا رفتن و ......
نظرات (۲۸۴)