حرف های هیسونگ کپ

گزارش تخلف
کــــ★ـــلارا | دلباخته خواب | تیک سفید✔ | ست با آجی گلم

یکی: بهت گیر نمیدن؟ ( سرزنش نمیشی ؟)
هیسونگ: ㅎ نمیدونم، منم... منم نمیدونم، یه جوری درست میشه، نمیدونم. حالا این یه نسخه دموعه، پس... این به خودم مربوطه

توضیحات

حرف های هیسونگ کپ

۲۰ لایک
۶ نظر

یکی: بهت گیر نمیدن؟ ( سرزنش نمیشی ؟)
هیسونگ: ㅎ نمیدونم، منم... منم نمیدونم، یه جوری درست میشه، نمیدونم. حالا این یه نسخه دموعه، پس... این به خودم مربوطه