★KATSEYE
حرف های هیسونگ کپ
یکی: بهت گیر نمیدن؟ ( سرزنش نمیشی ؟)
هیسونگ: ㅎ نمیدونم، منم... منم نمیدونم، یه جوری درست میشه، نمیدونم. حالا این یه نسخه دموعه، پس... این به خودم مربوطه
یکی: بهت گیر نمیدن؟ ( سرزنش نمیشی ؟)
هیسونگ: ㅎ نمیدونم، منم... منم نمیدونم، یه جوری درست میشه، نمیدونم. حالا این یه نسخه دموعه، پس... این به خودم مربوطه