چرا نتا رو درست نمیکنیییین؟! دارم افسرده میشم (گریه)

گزارش تخلف
' JENNIE | #دختر_سولی_هستم | #بیبی_مانستر_هفت_نفره | ست با ملینا جون

هعیییی

توضیحات

چرا نتا رو درست نمیکنیییین؟! دارم افسرده میشم (گریه)

۸ لایک
۹ نظر

هعیییی