بی تی اس "BTS"
اینستا جیهوپ بی تی اس "BTS" به مناسبت تولدش "کپشن مهم"
ویدیو مال امسال نیست قشنگ ها مال دوران سربازی هستش
دوم اینکه تولدش رو به تمام آرمی ها تبریک میگم♡♡♡
سوم اینکه بنده آرمی نیستم واسه همین از بی تی اس خیلییییییییی کم ممکنه فعالیت کنم
خلاصه کنم هیچ بوی بندی به جز استری کیدز رو استن نمیکنم
چهارم اگه من نوشتم آپدیت مال این چند روزه اگه ننوشتم یعنی ممکنه مال سال های قبل باشه
نظرات (۳)