THE SIN:VANISH
اجرای آهنگ knife انهایپن در studio choom (کپ)
دوستان با بدبختی تونستم یه لحظه وارد شم و فقط تونستم براتون ضبطش کنم و کار به دانلودش نرسید و نت قطع شد... فعلا با همین سر کنید تا بعدا خود ویدیو رو براتون قرار بدم.
دوستان با بدبختی تونستم یه لحظه وارد شم و فقط تونستم براتون ضبطش کنم و کار به دانلودش نرسید و نت قطع شد... فعلا با همین سر کنید تا بعدا خود ویدیو رو براتون قرار بدم.
نظرات (۲۵)