حالا من بقیه رو نمیشناسم هرچند زیبان ولی جیهوپ و نامجون چرااا:)))چطور دلشون میاد:)

«ستین/دلآرام» «ووجوُ» «ددپولِ آبی»  [T O P]
«ستین/دلآرام» «ووجوُ» «ددپولِ آبی» [T O P]

#کیپاپ
#کلیپ‌کره‌ایی

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

حالا من بقیه رو نمیشناسم هرچند زیبان ولی جیهوپ و نامجون چرااا:)))چطور دلشون میاد:)

۴ لایک
۰ نظر

#کیپاپ
#کلیپ‌کره‌ایی

موسیقی و هنر