••مناسبت ها••
انیمه پنلوپه
-۴ / ۳
تولدم مبارکヾ(˙❥˙)ノ
در روز تولدم؛
برای خودم آرزو می کنم
که همیشه بهترینی که می توانم باشم
از حالا تا ابد
و ممنون از دوستای قشنگم که باهام بودن مخصوصا داش آدرین(づ ̄ ³ ̄)づ
تولدم مبارک ❤
نظرات (۳۹)