این آهنگ از کیپاپ نیست میدونم خیلی بی ربطه به عکس های ایتزی ببخشید که خیلی این آهنگ رو استفاده میکنم شاید براتون تکراری باشه ولی من خودم چون این آهنگو دوستش دارم میزارم بازم میگم ببخشید آهنگه تکراریه
این آهنگ از کیپاپ نیست میدونم خیلی بی ربطه به عکس های ایتزی ببخشید که خیلی این آهنگ رو استفاده میکنم شاید براتون تکراری باشه ولی من خودم چون این آهنگو دوستش دارم میزارم بازم میگم ببخشید آهنگه تکراریه
نظرات (۷)