انهایپن
و بلاخرهههههه کپپپپپ
سلام دوستان... طبق خبر هایی که شنیدم پسرامون رفتن استراحتتتتتت و الان خونه های خودشونن و بخاطر همینه پسرا حضورشون کمتر شده...
خواهر نیکی هم پست گذاشته بود که نیکی برگشته خونه.
الان خیلی خیلی خوشحالم و دارم از ذوق میمیرممممم. میدونم دلم خیلی تنگ میشه براشون اما امیدوارم استراحت خوب و طولانی ای داشته باشن:)))))
نظرات (۳۸)