یه کپشن کاربردی برای نوجوونا=))

کپشن های کاربردی

۱۸ ویدیو

سری کپشن های مفید.ریزش مو

۳۱ نظر گزارش تخلف
✨قهوهخونه لُعبَتی✨(بزودی منوی تابستونه! )
✨قهوهخونه لُعبَتی✨(بزودی منوی تابستونه! )

ریزش مو:
‎درواقع ریختن ۷۰تا۱۰۰تارمو تو روز عادیه ولی دسته دسته ریختن و یا ناحیه ای-سکه ای ریختن مو درمان باید بگیره.
‎واقعیت اینه که مکمل درمانی آنچنان اثری روش نداره و سرعت رشد مو و قوامشو یکم دستکاری میکنه.
‎انواع دلایل و مدلهای ریزش:
‎ارثی خیلی شدید و به سمت کچلی میره
‎بخاطر هیپو-هایپرتیروئیدی
‎کمبود آهن که با ازمایش معلوم میشه
‎کمبودویتامین د!
‎کمبود پروتئین که تو رژیم غذایی معلومه
‎نارسایی کلیه در سنی بالاتر و افرادمستعد و با سابقه خانوادگی
‎داروهای فردو عوامل شیمیایی (پروپرانول،والپروات،کاربامازپین ،ضد انعقاد هاو رتینوییدو..)
‎ریزش سکه ای تو یک منطقه
‎کیست تخمدان
‎بیماری های ایمنی و وضعیت سیستم ایمنی فرد
‎با استرس زیاد و سبک زندگی ناسالم
‎پرولاکتین بالا که بازم تو ازمایش معلوم میشه
‎حالا دومدل الگوی ریزش مو داریم:مردانه که وسط سر خالی میشه و زنانه که کم پشت سر میشه
‎سوالایی که ما معمولا از بیمار میپرسیم:
‎چه مدتیه میریزه،بعد چه اتفاقی اینطوری شده؟/شیوه ی زندگی چطوریه؟چه استرسهایی با چه شدتی تجربه کرده/عدم تعادل هورمونی نداره؟/کمبود یا سمیت تو ازمایشهاش نداره؟
‎--اگر مدت زیادیه و مقدار زیادی ریزش داره یا اصلا ملتهب و قرمزه ویکسری ضایعه داره،کار داروخانه نیست!باید بره متخصص پوست و مو
‎حالا دارو درمانی های بدون نسخه که اکثرا هم بعد قطع اشون دوباره ریزش مو برمیگرده:
‎ماینوکسیدیل دو درصد برای خانمهاکه باید یه قطره بریزن جاییکه بیشترین ریزش رو داره و اروم اروم ماساژ بدن.اقایون هم پنج درصدش،با همون روش مصرف.
‎این دارو کلا یجوریه که اولش بدتر موها میریزن!و بعدش درمیان که اگرم قطع کنید،موهایی که دراومده بود میریزه!!و مدت طولانی سه تا ششماهه باید استفاده بشه.
‎بعدی ضد اندروژنها هستن برای خانمهایی که تعادل هورمونی بهم ریخته:اسپیرنولاکتون و سیپروترون استات که باید با نسخه ی پزشک باشه
‎حالا مکمل درمانی ها:
Hair vit,priorin ،فولیکوژن،شامپوی آلپسین یا کلا شامپوهای کافئین دار،hair x،nor Carin,همشون هستن ولی مکملایی که خیلی بیشتر اهمیت دارن :
‎اگر مشکل زمینه ای و بیماری ندارین:ویتامین د ۱۰۰۰روزانه یا ۲۰۰۰سه روز در هفته یا ۵۰۰۰۰ماهانه.
‎ب کمپلکس خوراکی هفتگی،منیزیم هفتگی و
‎اگر علت بیماری ای و یا علت زمینه ای هست باید اول اون درمان بشه!
اگرم میخواین مزوتراپی و سرم تراپی مو هست:)

نظرات (۳۱)

Loading...

توضیحات

سری کپشن های مفید.ریزش مو

۳۳ لایک
۳۱ نظر

ریزش مو:
‎درواقع ریختن ۷۰تا۱۰۰تارمو تو روز عادیه ولی دسته دسته ریختن و یا ناحیه ای-سکه ای ریختن مو درمان باید بگیره.
‎واقعیت اینه که مکمل درمانی آنچنان اثری روش نداره و سرعت رشد مو و قوامشو یکم دستکاری میکنه.
‎انواع دلایل و مدلهای ریزش:
‎ارثی خیلی شدید و به سمت کچلی میره
‎بخاطر هیپو-هایپرتیروئیدی
‎کمبود آهن که با ازمایش معلوم میشه
‎کمبودویتامین د!
‎کمبود پروتئین که تو رژیم غذایی معلومه
‎نارسایی کلیه در سنی بالاتر و افرادمستعد و با سابقه خانوادگی
‎داروهای فردو عوامل شیمیایی (پروپرانول،والپروات،کاربامازپین ،ضد انعقاد هاو رتینوییدو..)
‎ریزش سکه ای تو یک منطقه
‎کیست تخمدان
‎بیماری های ایمنی و وضعیت سیستم ایمنی فرد
‎با استرس زیاد و سبک زندگی ناسالم
‎پرولاکتین بالا که بازم تو ازمایش معلوم میشه
‎حالا دومدل الگوی ریزش مو داریم:مردانه که وسط سر خالی میشه و زنانه که کم پشت سر میشه
‎سوالایی که ما معمولا از بیمار میپرسیم:
‎چه مدتیه میریزه،بعد چه اتفاقی اینطوری شده؟/شیوه ی زندگی چطوریه؟چه استرسهایی با چه شدتی تجربه کرده/عدم تعادل هورمونی نداره؟/کمبود یا سمیت تو ازمایشهاش نداره؟
‎--اگر مدت زیادیه و مقدار زیادی ریزش داره یا اصلا ملتهب و قرمزه ویکسری ضایعه داره،کار داروخانه نیست!باید بره متخصص پوست و مو
‎حالا دارو درمانی های بدون نسخه که اکثرا هم بعد قطع اشون دوباره ریزش مو برمیگرده:
‎ماینوکسیدیل دو درصد برای خانمهاکه باید یه قطره بریزن جاییکه بیشترین ریزش رو داره و اروم اروم ماساژ بدن.اقایون هم پنج درصدش،با همون روش مصرف.
‎این دارو کلا یجوریه که اولش بدتر موها میریزن!و بعدش درمیان که اگرم قطع کنید،موهایی که دراومده بود میریزه!!و مدت طولانی سه تا ششماهه باید استفاده بشه.
‎بعدی ضد اندروژنها هستن برای خانمهایی که تعادل هورمونی بهم ریخته:اسپیرنولاکتون و سیپروترون استات که باید با نسخه ی پزشک باشه
‎حالا مکمل درمانی ها:
Hair vit,priorin ،فولیکوژن،شامپوی آلپسین یا کلا شامپوهای کافئین دار،hair x،nor Carin,همشون هستن ولی مکملایی که خیلی بیشتر اهمیت دارن :
‎اگر مشکل زمینه ای و بیماری ندارین:ویتامین د ۱۰۰۰روزانه یا ۲۰۰۰سه روز در هفته یا ۵۰۰۰۰ماهانه.
‎ب کمپلکس خوراکی هفتگی،منیزیم هفتگی و
‎اگر علت بیماری ای و یا علت زمینه ای هست باید اول اون درمان بشه!
اگرم میخواین مزوتراپی و سرم تراپی مو هست:)