هعی
ایش کپ
دلم میخواد بزنم تو دهن همتون از بس که دارین میرین :گریه: :گریه: با همتون قهرم (حتی اگه نشناسمتون)
شکستن قلب بقیه رو خوب بلدین
دلم میخواد بزنم تو دهن همتون از بس که دارین میرین :گریه: :گریه: با همتون قهرم (حتی اگه نشناسمتون)
شکستن قلب بقیه رو خوب بلدین
نظرات (۱۷)