چرا انقدر نما کویرهههه اخه اول صبح؟ یا برا من اینجوریه چون هیچکی ویدیو نذاشته کپ

کــــ★ـــلارا | دلباخته خواب | تیک سفید✔ | ست با آجی گلم

یکی بگه زندم، حداقل من خیالم راحت بشه

نظرات (۱۸)

Loading...

توضیحات

چرا انقدر نما کویرهههه اخه اول صبح؟ یا برا من اینجوریه چون هیچکی ویدیو نذاشته کپ

۱۱ لایک
۱۸ نظر

یکی بگه زندم، حداقل من خیالم راحت بشه