لیریکای خودم
•°☆ʀᴜʙʏᴊᴀɴᴇ☆°•"زن وینتر core"
-۵۲ / ۴۷
لیریک فارسی آهنگ Prologue از اسپا (ساخت خودم) کپ
این اهنگم خیلی میدوستم گیلیلیلیلیلیلی
خودتون میدونید که نت قطعه و بخاطر همینم هیچ مترجمی کار نمیکنه و ممکنه ترجمه کامل درست نباشه ولی خب شما به بزرگی خودتون ببخشید و فقط از آهنگ لذت ببرید
*تیکههایی از ترجمه رو از لیریک ایشون برداشتم https://www.namasha.com/v/t5oeDUDz
نظرات (۲۷)