انگیزشی
نه نه بچه! تسلیم شدن ماله تازه کاراس..
سلام شب بخیر
امیدوارم امروز خوب بوده باشه براتون..
امروز داشیتم با خانواده تجدید خاطره میکردیم که بعد از 16 سال فهمیدم من نوزادی بسیار بسیار بغلی بودم و هنوزم هستم:) و فهمیدم این عادت از بچگی بوده:)
و مامانم منو همیشه گوگول طلا صدا میزده^^
حالا کنجکاوم بدونم در خانوادتون ملقب به چی هستید؟
نظرات (۲۷)