ME)viDeO)
”"GDRAGON"”از کودکی در صنعت کی پاپ بوده...
تولدش هم جدیدا بوده؛من تازه بدنیا اومده بودم؛اما ایشون از همون سن کم در صنعت موسیقی ✨♥️
تولدش هم جدیدا بوده؛من تازه بدنیا اومده بودم؛اما ایشون از همون سن کم در صنعت موسیقی ✨♥️
نظرات (۱)