ادیت خودمه واسه اون یکی اکانتم...گفتم اینجا هم بذارمش چطور شده؟؟؟

MY EDITS

۲۳ ویدیو

خب زهرماررر.... ادیت خودمه☆

خونه کوچک آرمی و کیدرامر:) off؟
خونه کوچک آرمی و کیدرامر:) off؟

بچه ها چندتا برنامه ادیت خوب به جز اینشات معرفی میکنین چون واقعا دیگه از اینشات خسته شدم..(  ̄ー ̄)

نظرات (۴)

Loading...

توضیحات

خب زهرماررر.... ادیت خودمه☆

۸ لایک
۴ نظر

بچه ها چندتا برنامه ادیت خوب به جز اینشات معرفی میکنین چون واقعا دیگه از اینشات خسته شدم..(  ̄ー ̄)