در انتظار برگشتنشونمㅠㅠ + چا اون ووㅠㅠ
لی جه ووک قراره بره سربازی! (توضیحات بیشتر در کپشن)
لی جهووک قراره تاریخ ۱۸ ماه مه (۲۸ اردیبهشت) به عنوان سرباز فعال به خدمت سربازی اعزام بشه!
طبق گزارش Star News، لی جهووک قراره وارد مرکز آموزشی بشه تا خدمت نظامیش رو شروع بکنه و بعد از گذروندن دوره آموزش پایه، به یگان نظامی منتقل میشه و خدمت رسمی خودش رو شروع میکنه
آژانس جه ووک (Log Studio) این خبر رو تایید کرده و به Ilgan Sports گفته:
"لی جهووک در تاریخ ۱۸ می بهعنوان سرباز فعال ارتش اعزام خواهد شد"
اون از اونوو اون از یونگده اینم از جهووک نصف اوپاهای کیدراما سربازینㅠㅠ
نظرات (۱۶)