برای ایران1_>.<
خدایا عاشقانه دوستت دارم♥️
خدایا شرمسارم از اینکه انسان هستم.
ما را نبخش بخاطر این همه گناه!
#برای_ایران
خدایا شرمسارم از اینکه انسان هستم.
ما را نبخش بخاطر این همه گناه!
#برای_ایران
نظرات