به نظرتون برگردم؟ توضیحات...

MayBe Anime | می بی (چرا فقط انیمه های معمولی ای که می‌ذارم ویو می‌گیرن :/ )

سلام بچه ها...
امیدوارم سلامت باشید و عیدتونم پیشاپیش مبارک. چند وقت اخیر خیلی درگیر درسام بودم و نتونستم خیلی فعالیت کنم‌، اما تا جایی که میشد به کامنتا پاسخ دادم. حالا یکمی کمتر سرم شلوغه و شاید بتونم فعالیت سابقم‌ـو از فصل انیمه ای بعدی شروع کنم. نظر شما چیه؟

نظرات (۲۳)

Loading...

توضیحات

به نظرتون برگردم؟ توضیحات...

۳۴ لایک
۲۳ نظر

سلام بچه ها...
امیدوارم سلامت باشید و عیدتونم پیشاپیش مبارک. چند وقت اخیر خیلی درگیر درسام بودم و نتونستم خیلی فعالیت کنم‌، اما تا جایی که میشد به کامنتا پاسخ دادم. حالا یکمی کمتر سرم شلوغه و شاید بتونم فعالیت سابقم‌ـو از فصل انیمه ای بعدی شروع کنم. نظر شما چیه؟

کارتون و انیمیشن